NAUJIENA!!
Lojalumo programa. Prisijunk!
Dėmesio! Nuo vasario 15 d. Alytaus, Tauragės, Šiaulių ir Utenos Stokker įrankių centrai vėl dirba įprastu režimu!
Open MenuProduktų katalogasOpen CartOpen Search
search
Internet.užsakymai: +370 663 77 385Vilnius: 650 05740Kaunas: 650 05730Klaipėda: 650 05750
Nustatymai
Svetainė (šalis)
Pristatymo šalis
kalba
OutletFinansaiPaslaugosE-parduotuvėKontaktai
Jūsų krepšelis yra tuščias Pridėkite prekę arba eikite į
pagrindinį puslapį
NEMOKAMAS TRANSPORTAS
jei užsakymas daugiau nei 29€
Mano Stokker
Prisijungti
searchIeškoti

Krepšelio pagalba

27.09 2018 11:42

Kaip pirkti tinklalapyje stokker.lt?

Perkant stokker.lt visada galioja akcijinės kainos. Raskite norimą prekę katalogo meniu kairėje arba naudokite paiešką. Įveskite reikiamą kiekį ir spustelėkite mygtuką „pirkti“.

Norėdami peržiūrėti pirkimo krepšelį spustelėkite mygtuką „Prekių krepšelis“. Krepšelyje jūs galite pakeisti perkamų prekių kiekį, pridėti naujų prekių arba atsisakyti pasirinktų.  Norėdami pakeisti perkamų prekių kiekį, pakeiskite reikšmę langelyje „Kiekis“.

Kaip vyksta apmokėjimas? Kokie apmokėjimo būdai?
Jūs galite apmokėti naudodamiesi internetine bankininkystės paslauga, kurią suteikia Swedbank, SEB, Luminor ir Šiaulių bankas. Taip pat Jūsų galite apmokėti ir Mokėjimo kortele VISA. Jus nukreips į interneto banko puslapį su užpildytu mokėjimo pavedimu. Po apmokėjimo nepamirškite spustelėti mygtuką „Grįžti atgal“.

Prekės pristatymas.
Po užsakymo išsiuntimo į jūsų elektroninį paštą ateis pirkimo patvirtinimas. Užsakymai peržiūrimi darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00.  Jei perkama prekė yra sandėlyje užsakymas vykdomas nedelsiant. Jūs būsite informuotas apie pristatymą elektroniniu paštu. Prekės bus jums pristatytos per 3-5 dienas. Jūsų nurodytu telefonu Jums paskambins kurjeris suderinti prekės perdavimo laiką. Prekę su pristatymu galima užsakyti tik Lietuvos Respublikos teritorijoje. Pristatymo kaina – 5,90€ (tame tarpe PVM) už vieną reisą.

Garantijos sąlygos
Jei prekėje įsigytoje iš stokker.lt ir aptikote broką, mes pakeisime ją pagal sąskaitą faktūrą per 14 dienų. Šiuo atveju transporto išlaidas dengia STOKKER. Kitais atvejais mes remiamės pastovių klientų sutarties sąlygomis. Dėl įrankių remonto kreipkitės į artimiausią įrankių centrą STOKKER.

Papildomi klausimai

Papildomus klausimus galite siųsti ir elektroniniu paštu: klientai@stokker.com

Klausimai dėl internetinių užsakymų (Pirmadienis-Šeštadienis 8:00-18:00): +370 663 77 385

Techninė konsultacija (Pirmadienis-Penktadienis 8:00-17:00): +370 615 21 555

 

 
 
 
 
 
 
Užsiprenumeruokite naujienlaiškį ir būkite pirmieji, sužinoję apie visus geriausius pasiūlymus. Mėnesio naujienos, profesionalų patarimai ir geriausi pasiūlymai jūsų pašto dėžutėje.
 
 
Ar žinote, kad iš 100 klientų 92 rekomenduotų Stokker draugams ir pažįstamiems
Ära vajuta
Mano Stokker
El. paštas
Facebook/Google
Nežinote slaptažodžio arba norite jį keisti?
Nesate StokkerPRO? Daugiau informacijos rasite čia. Tapkite StokkerPRO nariu.