Kaip pirkti tinklalapyje stokker.lt?
Perkant stokker.lt visada galioja akcijinės kainos. Raskite norimą prekę katalogo meniu kairėje arba naudokite paiešką. Įveskite reikiamą kiekį ir spustelėkite mygtuką „pirkti“.
Norėdami peržiūrėti pirkimo krepšelį spustelėkite mygtuką „Prekių krepšelis“. Krepšelyje jūs galite pakeisti perkamų prekių kiekį, pridėti naujų prekių arba atsisakyti pasirinktų. Norėdami pakeisti perkamų prekių kiekį, pakeiskite reikšmę langelyje „Kiekis“.
Kaip vyksta apmokėjimas? Kokie apmokėjimo būdai?
Jūs galite apmokėti naudodamiesi internetine bankininkystės paslauga, kurią suteikia Swedbank, SEB, Luminor ir Šiaulių bankas. Taip pat Jūsų galite apmokėti ir Mokėjimo kortele VISA. Jus nukreips į interneto banko puslapį su užpildytu mokėjimo pavedimu. Po apmokėjimo nepamirškite spustelėti mygtuką „Grįžti atgal“.
Prekės pristatymas.
Po užsakymo išsiuntimo į jūsų elektroninį paštą ateis pirkimo patvirtinimas. Užsakymai peržiūrimi darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00. Jei perkama prekė yra sandėlyje užsakymas vykdomas nedelsiant. Jūs būsite informuotas apie pristatymą elektroniniu paštu. Prekės bus jums pristatytos per 3-5 dienas. Jūsų nurodytu telefonu Jums paskambins kurjeris suderinti prekės perdavimo laiką. Prekę su pristatymu galima užsakyti tik Lietuvos Respublikos teritorijoje. Pristatymo kaina – 5,90€ (tame tarpe PVM) už vieną reisą.
Garantijos sąlygos
Jei prekėje įsigytoje iš stokker.lt ir aptikote broką, mes pakeisime ją pagal sąskaitą faktūrą per 14 dienų. Šiuo atveju transporto išlaidas dengia STOKKER. Kitais atvejais mes remiamės pastovių klientų sutarties sąlygomis. Dėl įrankių remonto kreipkitės į artimiausią įrankių centrą STOKKER.
Papildomi klausimai
Papildomus klausimus galite siųsti ir elektroniniu paštu: klientai@stokker.com
Klausimai dėl internetinių užsakymų (Pirmadienis-Šeštadienis 8:00-18:00): +370 663 77 385
Techninė konsultacija (Pirmadienis-Penktadienis 8:00-17:00): +370 615 21 555