GARANTIJOS TERMINAI IR SĄLYGOS
1. Garantijos davėjas, remdamasis šiais terminais ir sąlygomis, pristatomoms prekėms suteikia garantiją.
2. Šiuose terminuose ir sąlygose vartotojas yra suprantamas kaip fizinis asmuo, jeigu jis / ji prekes perka ne savo ekonominei arba profesinei veiklai vykdyti.
3. Jeigu garantijos laikotarpiu atsiranda prekių medžiagos, konstrukcijos arba dizaino defektas, garantijos davėjas privalo nemokamai suremontuoti prekes.
4. Jeigu prekių neįmanoma suremontuoti arba garantijos davėjas mano, kad remontas ekonomiškai neperspektyvus, jis privalo nemokamai pakeisti prekes.
5. Jeigu prekių neįmanoma suremontuoti arba garantijos davėjas mano, kad remontas ekonomiškai neperspektyvus, tačiau prekių negalima pakeisti (ypač, jeigu vienodos prekės nebegaminamos), garantijos davėjas privalo grąžinti už prekes sumokėtus pinigus.
6. Garantija netaikoma, jeigu:
6.1 neįskaitomas prekių serijinis numeris;
6.2 prekių defektas atsirado dėl netinkamo jų naudojimo;
6.3 prekių defektas atsirado dėl natūralaus prekių nusidėvėjimo (anglinių šepetėlių, guolių, dantračių, krumpliaračių, jungiklių, laidų, šlifavimo padų, filtrų ir kitų įrankio darbui reikalingų priedų ar dalių);
6.4 eksploatacinių medžiagų ir atskirų priedų pažeidimams ar defektams, atsiradusiems įrankio eksploatavimo metu (visų rūšių: griebtuvų, grąžtų, kaltų, sukimo antgalių, frezų, šlifavimo ar pjovimo diskų ir popieriaus, šlifavimo padų, maišymo kotų, pjovimo peilių ir pan.);
6.5 prekių defektas atsirado dėl nenormalaus išorinės aplinkos poveikio (perteklinės drėgmės, karščio arba panašių veiksnių);
6.6 prekių defektas atsirado įvykus nelaimingam įvykiui (pvz., nukritus);
6.7 prekių defektas atsirado nesilaikant prekių žinyne arba kitame kartu su prekėmis pateiktame dokumente esančių instrukcijų;
6.8 įprastinė prekių priežiūra yra nustatyta priežiūros tvarkaraštyje arba kitame su prekėmis pateiktame dokumente, o pirkėjas laiku nesusisiekė su garantijos davėjo skyriumi, siekdamas išspręsti šią problemą.
7. Garantija pasibaigia:
7.1 pasibaigus garantijos galiojimo laikotarpiui;
7.2 nuėmus arba sugadinus prekių serijinį numerį;
7.3 jeigu prekes remontuoja arba bando remontuoti tam neįgaliotas asmuo (ne garantijos davėjas).
8. Jeigu garantijos galiojimo laikotarpiu atsiranda prekių medžiagos, konstrukcijos arba dizaino defektas, pirkėjas turi teisę garantijos galiojimo laikotarpiu susisiekti su vienu iš garantijos davėjo skyrių, žr. www.stokker.lt
9. Pirkėjas, susisiekęs su garantijos davėjo skyriumi, turi perduoti tas prekes, kurias reikia remontuoti, ir apibūdinti atsiradusį defektą. Garantijos davėjo skyriui pareikalavus, pirkėjas turi pateikti pirkimo datą patvirtinantį dokumentą (pvz., sąskaitą faktūrą arba terminus ir sąlygas).
10. Garantijos davėjas prekes turi nemokamai suremontuoti per protingą laiko tarpą, kuris nebūtų didesnis kaip 30 dienų. Telefonu arba el. paštu garantijos davėjas turi informuoti pirkėją apie tai, kad prekės yra suremontuotos. Atlikus remonto darbus, pirkėjas prekes gali atsiimti tame pačiame skyriuje, kuriame jas ir pristatė.
11. Jeigu prekių suremontuoti neįmanoma arba garantijos davėjas mano, kad remontas yra ekonomiškai neperspektyvus, tai jis / ji turi informuoti pirkėją apie tai telefonu arba el. paštu. Garantijos davėjas taip pat turi pirkėjui pranešti apie datą, kurią pirkėjas gali anksčiausiai atsiimti pakeistas prekes. Pirkėjas prekes turi atsiimti tame pačiame skyriuje, kuriame jis jas ir pristatė.
12. Jeigu prekių suremontuoti neįmanoma arba garantijos davėjas mano, kad remontas yra ekonomiškai neperspektyvus, tačiau prekių negalima pakeisti, o garantijos davėjas nusprendė grąžinti pinigus už prekes, tai jis / ji turi informuoti pirkėją apie tai telefonu arba el. paštu. Tokiu atveju, pirkėjas įpareigojamas garantijos davėjui nusiųsti savo banko sąskaitos numerį, į kurį garantijos davėjas galėtų pervesti pinigus už sumokėtas prekes. Garantijos davėjas pinigus turi grąžinti per 14 dienų nuo tos dienos, kai jis iš pirkėjo gauna banko sąskaitos numerį. Garantijos davėjas gali pinigus grąžinti į trečiojo asmens banko sąskaitą tik turėdamas raštišką pirkėjo pareiškimą.
13. Garantijos davėjas pirkėjui nepadengia transportavimo išlaidų arba žalos, kuri atsiranda, kai pirkėjas prekės defekto ir remonto laikotarpiu, negali ja naudotis. Jokiais atvejais garantijos davėjas nekompensuoja pirkėjo netektų pajamų.
14. Garantijos laikotarpis pratęsiamas prekių remonto terminui. Šis laikotarpis prasideda nuo tos datos, kai pirkėjas perduoda prekes remontuoti ir pasibaigia tą datą, kai garantijos davėjas informuoja pirkėją apie suremontuotas prekes.
15. Jeigu garantijos davėjas nemokamai pakeičia prekes, garantijos laikotarpis pakeistoms prekėms iš naujo neskaičiuojamas. Šiuo atveju, pradinė garantija yra pratęsiama pradinių prekių remonto terminui. Šis laikotarpis prasideda nuo tos datos, kai pirkėjas perduoda prekes remontuoti ir pasibaigia tą datą, kai garantijos davėjas informuoja pirkėją apie pataisytas prekes.
16. Įgaliotam remonto padaliniui atlikus aptarnavimą ir pakeitus dalis naujomis, joms suteikiama 6 mėnesių garantinis laikotarpis. Šis laikotarpis prasideda nuo tos datos, kai garantijos davėjas informuoja pirkėją apie pataisytas prekes.
17. Gedimo priežastį nustato kvalifikuotas įrankių/įrangos remonto meistras ar įgaliotas remonto atstovas.
18. Be tų teisių, kurias suteikia garantija, pirkėjas, kuris taip pat yra ir vartotojas, turi kitas įstatymo jam jai suteiktas teises.