NAUJIENA!!
Lojalumo programa. Prisijunk!
Open MenuProduktų katalogasOpen CartOpen Search
search
Internet.užsakymai: +370 663 77 385Vilnius: 650 05740Kaunas: 650 05730Klaipėda: 650 05750
Nustatymai
Svetainė (šalis)
Pristatymo šalis
kalba
OutletFinansaiPaslaugosE-parduotuvėKontaktai
Jūsų krepšelis yra tuščias Pridėkite prekę arba eikite į
pagrindinį puslapį
NEMOKAMAS TRANSPORTAS
jei užsakymas daugiau nei 29€
Mano Stokker
Prisijungti
searchIeškoti
search
LIVE apžvalga, naujausių prekių naujienos ir patarimai, teisingo naudojimo ir techninės priežiūros gudrybės.

Interviu su Vaidotu Žala: Kol nesi pirmas, tų trūkumų yra

10.01 2019 09:49

Ar šiame gyvenimo etape vairavimo įgūdžiai vis dar tobulėja?
Tobulėja, bet kuo toliau, tuo mažiau. Jeigu pakeiti discipliną, pakeiti automobilį, vėl reikia prie jo priprasti. Pakeiti važiavimo dangą, nuo ralio persėdi į Dakarą, pirmuosius kelerius metus progresas būna spartesnis. Dabar, aišku, jis lėtėja ir prasideda mažesnių detalių tobulinimas. Bet tai natūralus elementas bet kuriame procese.

Ar žinai savo vairavimo trūkumus ir ar kaip nors dirbi, kad juos pagerintum?
Man pačiam sunku komentuoti, bet akivaizdu, kad, kol nesi pirmas, tų trūkumų yra. Pagrindiniai trūkumai – reikia kuo mažiau klimpti smėlyje, ten daryti mažiau klaidų. Tų įklimpimų smėlyje pernai buvo. Aišku Dakarui įsibėgėjant, priprantant prie automobilio, jų mažėja, bet vienareikšmiškai idealiu atveju jų beveik neturi būti. Net jeigu visas Dakaras smėlyje, tai tu turi kuo mažiau klimpti. Tai čia turbūt kopose yra pagrindinis elementas, kuriame visiems vairuotojams, taip pat ir man, yra didžiausia galimybė pasitempti. Na, ir kitas elementas yra gebėjimas važiuoti tolygiu tempu ir tą tempą, vidutinį greitį didinti, nes yra tam tikras balansas tarp saugaus ir greito važiavimo. Per kopas greitai važiuoti rizikinga ir, žvelgiant į ilgalaikę perspektyvą, kai prieš akis dešimt greičio ruožų, nepadaryti avarijų labai sunku. Turi rasti aukso viduriuką tarp greito ir saugaus važiavimo.

Sakei, kad dabar pagrindinis dalykas yra ne geresnis automobilis, o mažinti klaidų skaičių. Ar turi planą, kaip pagerinti važiavimo smėlynais įgūdžius?
Geriausia treniruotė yra Dakaras. Jeigu gali sau leisti išvažiuoti į treniruotę su koviniu automobiliu į Abu Dabį ar Dubajų į smėlynus, kai žinai, kad smėlio bus daug, tai vienareikšmiškai yra didžiulis privalumas, ir jis leidžia greitinti savo progresą. Bet reikia žiūrėti realistiškai. Savo mašiną nusiplukdyti ten kainuoja nemažai, todėl stengiesi pasverti įvairias treniruočių alternatyvas, tad kol kas mūsų treniruočių plane jų nebuvo.

O lyderiai ar turi galimybę nuvažiuoti ir treniruotis?
Ir ne kartą. Jų darbas yra toks, kad jie visą laiką sėdi mašinoje, stengiasi kuo daugiau kilometrų nuvažiuoti, kuo labiau patobulinti automobilį, savo vairavimo techniką. Šiuo atveju mes tokių galimybių dar neturime.

Naujienos

Visos Naujienos
 
 
 
 
 
 
Užsiprenumeruokite naujienlaiškį ir būkite pirmieji, sužinoję apie visus geriausius pasiūlymus. Mėnesio naujienos, profesionalų patarimai ir geriausi pasiūlymai jūsų pašto dėžutėje.
 
 
Ar žinote, kad iš 100 klientų 92 rekomenduotų Stokker draugams ir pažįstamiems
Ära vajuta
Mano Stokker
El. paštas
SmartID
Facebook/Google
Nežinote slaptažodžio arba norite jį keisti?
login-with-smartid*
Nesate StokkerPRO? Daugiau informacijos rasite čia. Tapkite StokkerPRO nariu.