Open MenuProduktų katalogasOpen CartOpen Search
search
Internet.užsakymai: +370 663 77 385
Lietuvių
location
Šalis
language
OUTLETAkcijosIšsimokėtinaiKontaktai
Jūsų krepšelis yra tuščias Pridėkite prekę arba eikite į
pagrindinį puslapį
NEMOKAMAS TRANSPORTAS
jei užsakymas daugiau nei 150€
Prisijunk prie StokkerPRO
searchIeškoti
1_JCB_WLS_437HT_F3Q_RGB

Krautuvas frontalinis 437, JCB 437&JCB , C

  • 6,7 litrų talpos „Cummins QSB“ variklis ir kintamos geometrijos turbokompresorius
  • Sąsūką fiksuojanti 5 greičių transmisija užtikrina maksimalų efektyvumą
  • Aukščiausios kokybės detalės ir ilgas mašinos eksploatavimo laikotarpis
  • Tvirta konstrukcija yra pajėgi susidoroti net ir su pačiais sudėtingiausiais darbais
  • Naujosios „Command Plus“ kabinos konstrukcija užtikrina nepriekaištingą operatoriaus patogumą
  • Dyzelino kietųjų dalelių filtro nenaudojanti variklio konstrukcija taupo jūsų laiką ir išlaidas
TEIRAUKITĖS PASIŪLYMO
Numatomas pristatymas užsakant šiandien 17.10.2019
×

TEIRAUKITĖS PASIŪLYMO

  • Techninės charakteristikos
    • Variklio galia: 136 kW
    • Mašinos svoris: 14797 kg
    • Važiavimo greitis: 39,72 km/h
    • Maksimalus kaušo nagų aukštis nuo pagrindo: 4021 mm
    • Kėlimo svoris maksimaliai susuktam vairui: 8495 kg
    Visos nuotraukos yra iliustracinio pobūdžio
    + Parodyti daugiau
  • http://www.jcb.com/
    Visos prekės
  • Dar daugiau universalumo naujajam JCB 437 ratiniam krautuvui suteikia naujausia „Command Plus“ kabina, todėl krautuvas užtikrina nepriekaištingą tvirtumą, patikimumą ir visą dieną trunkantį patogumą. Be to, kadangi jis yra pagrindinė vietoje vykdomų darbų dalis, jis sukurtas taip, kad užtikrintų aukštą produktyvumo ir našumo lygį nenaudodamas laiką eikvojančio dyzelino kietųjų dalelių filtro. Sukūrę „Command Plus“ kabiną, galėjome užtikrinti geriausią klasėje patogumą, matomumą, ergonomiškumą, nedidelį triukšmo lygį ir daugybę kitų šio ratinio krautuvo privalumų, kurie taip pat apima dar paprastesnę techninę apžiūrą, didesnį saugumą ir daugybę kitų
  • WLS_437_02
      • COMMAND PLUS
      • EFEKTYVUMĄ UŽTIKRINANTI KONSTR
      • KOKYBIŠKAS DARBAS
      • NEDIDELIS TECHNINĖS PRIEŽIŪROS
      • PRODUKTYVUS NAŠUMAS
      • VAŽIUOKITE SAUGIAI
      • Kurdami 437 ratinį krautuvą, perkūrėme jo ROPS konstrukciją: „A“ formos strypai yra tokio paties pločio, kaip ir kabinos gale, todėl jūs galite mėgautis erdvesne kabina ir panoraminiu priekiniu langu. Jungikliai ir papildomi valdikliai yra įrengti ant dešiniojo „A“ formos strypo. Čia taip pat yra įrengti du spalvoti naršymui per valdymo meniu skirti skystųjų kristalų ekranai, iš kurių vienas gali būti naudojamas atskirai įsigyjamos galinio vaizdo kameros vaizdui atvaizduoti. Naudojant intuityvią, atskirai įsigyjamą, rotacinį valdiklį lengva naudotis paprasta, specialiai sukurtą meniu turinčia, JCB sąsaja. Standartiškai JCB 437 ratiniame krautuve yra įrengti šildomi išoriniai veidrodėliai, kuriuos elektroniniu būdu galima valdyti patogiai sėdint kabinoje. Siekdami užtikrinti didžiausią matymo lauką, galite naudoti ir „Convex“ veidrodėlius. Visiškai nauja oro vėdinimo sistema apima devynias nuo rasojimo apsaugančias ir šešias operatoriui skirtas angas, kurios padeda išlaikyti nuolatinį tinkamą matomumą ir operatoriaus patogumą. Be to, veikdama ši sistema kelia kur kas mažesnį triukšmą. Visi valdikliai yra pritvirtinti prie sėdynės, kurie juda kartu su amortizacine sėdyne. Be to, galite pasirinkti labiausiai operatoriams tinkančią valdymo sistemą: rinkitės vienasvirtę vairalazdę arba kelias svirtis. Abu šie elementai naudoja elektrohidraulinę sistemą, todėl užtikrina patį aukščiausią tikslumą. Atlikę išsamius operatoriaus ergonomiką apimančius tyrimus, sukūrėme „Command Driving Position“ sistemą, kuri pasižymi pačia optimaliausia valdymo schema ir gali būti pritaikoma skirtingoms vairuotojo figūroms ir dydžiams.
      • JCB 437 ratinio krautuvo „Auto Idle“ funkcija po 30 neaktyvumo sekundžių grąžina variklio greitį ties 700 sūk./min. greičiu. Naudojant „Eco Mode“ režimą, išlaikomas 1.800 sūk./min. siekiantis variklio greitis, tokiu būdu užtikrinant mažesnes degalų sąnaudas. Nepaisant to, išlaikomas neprilygstamas produktyvumas. Hidraulinis aušinimo ventiliatorius automatiškai reaguoja į aplinkos temperatūrą ir nustato atitinkamą ventiliatoriaus greitį, tokiu būdu optimizuodamas energijos naudojimą ir sumažindamas degalų sąnaudas. Be to, užtikrinamas mažesnis triukšmo lygis. Kai naudojamos bet kurios pavaros, mūsų atskirai įsigyjama sąsūką užfiksuojanti 6 greičių transmisija suteikia 100 % efektyvumą ir tokiu būdu užtikrina, kad jūsų ratinis krautuvas degalus naudos dar efektyviau. Mažai besiskiriančiais pavarų perdavimo skaičiais pasižyminčios pavaros užtikrina mažesnį variklio greitį. Besisukančių ratų stabdymo sistema užtikrina, kad suksis tokiu pačiu greičiu, kaip ir ratai, todėl mažina įkaitimo ir pasipriešinimo riziką bei pagerina ekonomiškumą. Tuo tarpu vožtuvų bloke įrengti ritiniai iškrovimo vožtuvai užtikrina, kad pečiai žemyn bus leidžiami veikiami išcentrinės jėgos, tokiu būdu pagerinant darbų efektyvumą. Pažangūs JCB kintamo pajėgumo siurbliai tiekia energiją apkrovą fiksuojančiam vožtuvų blokui, kuris galią naudoja tik esant poreikiui, ir tokiu būdu užtikrina tikslų bei efektyvų krautuvo valdymą. JCB „Smoothride“ apkrovos sulaikymo sistema apriboja smūgines apkrovas ir, tokiu būdu, sumažina medžiagų išsipylimo ir struktūrinio įtempimo rizikos bei užtikrina didesnį operatoriaus patogumą. Sukibimo greitis reguliuojamas tiesiai iš kabinos naudojant pačius moderniausius „Command Plus“ valdiklius.
      • Šarnyrinė JCB 437 ratinio krautuvo jungtis turi tvirtą įvorių skyrių, patvarų centrinį kaištį ir didelių matmenų įdėklus bei įvorių jungčių apačioje pritvirtintus dvigubus kūgio formos volo guolius. Šie elementai padeda atlaikyti tiek vertikalią, tiek horizontalią apkrovą. Baigtinių elementų analizė bei įrengimų ir patvarumo bandymai padeda užtikrinti dar didesnį konstrukcinį tvirtumą ir patvarumą. Šaldomoje kameroje atliekami bandymai padeda užtikrinti, kad mašina užsives net ir esant -20 °C siekiančiai temperatūrai. JCB tikslios apdirbimo technologijos padėjo užtikrinti didelę toleranciją ir tikslią kaiščių ir įvorių vietą. Tokie modernūs gamybos procesai, kaip roboto atliekami apdorojimo darbai, tikslios dažymo technologijos ir pažangūs surinkimo būdai užtikrina pačią aukščiausią kokybę. Vientisas išlietas galinis atsvaras apsaugo jūsų JCB 437 ratinio krautuvo galą (įskaitant ir galinius žibintus bei aušinimo sistemos elementus) nuo pažeidimų. Tvarkingai pritvirtintos ir pro besisukančias jungtis nutiestos žarnos yra apsaugotos nuo prispausti galinčių taškų. Naujoji priekinė važiuoklė yra dar patvaresnė, nei kada nors anksčiau, nes ji yra sutvirtinta papildomomis briaunomis ir sujungimais, kurie užtikrina maksimalų važiuoklės eksploatavimo laikotarpį. Siekdami užtikrinti dar didesnę apsaugą, pasirūpinome smūgiams atspariais buferio kraštais ir apdaila. Šis ratinis krautuvas turi integruotus plieninius skysčių bakus, kurie nepriekaištingai apsaugo nuo pratekėjimo ir todėl yra kur kas geresni nei kai kurių konkurentų siūlomi plastikiniai bakai.
      • Naujasis JCB 437 ratinis krautuvas pasižymi dideliu, automatiškai atidaromu viengubu gaubtu, kuris užtikrina paprastą prieigą prie variklio. Atidarius užrakinamas mašinos gale įrengtas groteles, paprasta pasiekti dyzelino ir išmetamųjų dujų apdorojimo skysčio bakus. Šildymo ir vėdinimo sistemų filtrai yra patogiai įrengti už išorinio prieigos pulto. Plovimo skysčio, variklio alyvos ir aušinimo skysčio kiekį galite tikrinti patogiai sėdėdami kabinoje. Kiti kasdien tikrinami ir sutepami taškai yra įrengti patogiose, ant žemės stovint pasiekiamose, vietose. Cikloninis variklio ventiliatoriaus prapūtimo filtras pasižymi keturis kartus didesniu galingumu, nei standartiniai oro filtrai. Tai ilgesnį laiką eksploatuojama mažesnį kiekį elementų turinti ir didesniu efektyvumu pasižyminti sistema, kuri užtikrina geresnę variklio apsaugą. Daugumoje „Tier 4 Final“ IV etapo variklių naudojami dyzelino kietųjų dalelių filtrai (angl. DPF), kurių keitimas gali atimti daug laiko ir pinigų. „Cummins“ variklis nenaudoja dyzelino kietųjų dalelių filtro, todėl padeda sumažinti jūsų techninei apžiūrai ir eksploatavimui skiriamų išlaidų kiekį. Kurdami JCB 437 ratinį krautuvą, naudojome tik pačias geriausias detales („Cummins“ variklį, ZF transmisijas ir ašis, „Rexroth“ siurblius ir „Parker“ vožtuvų blokus), todėl užtikrinome ilgą eksploatavimo laikotarpį.
      • Galinga, dvigubą kintamo pajėgumo stūmoklinį siurblį turinti hidraulinė sistema pasižymi didžiuliu, net 264 l/min. siekiančiu, srautu ir tokiu būdu užtikrina greitą ciklų atlikimą ir nepriekaištingą JCB 437 ratinio krautuvo daugiafunkciškumą. Dirbdamas nedideliu greičiu „Cummins QSB“ 6,7 litrų talpos variklis užtikrina maksimalią galią (136 Kw), didžiausią sąsūką (841 Nm) ir nepriekaištingą reakciją. Be to, varikliui dirbant nedideliu greičiu, kintamos geometrijos turbokompresorius užtikrina dar didesnį našumą, sutrumpina ciklų atlikimo laiką ir pagerina sukibimą. Galite rinktis iš trijų ašių rūšių: › standartines diferencialines (kai dirbama kietos žemės vietose); › slydimą apribojančias diferencialines (kai dirbama ant minkštos, molingos žemės, kur sukibimas nėra labai geras); › atviras diferencialines su automatiniu užrakinamu priekinės ašies diferencialu (kai dirbama skirtingo tipo dirvos vietose). Jums nereikia eikvoti savo brangaus laiko ir pinigų krautuvo dyzelino kietųjų dalelių filtro keitimui, nes naudodamas tik išmetamųjų dujų recirkuliacijos (angl. EGR) ir selektyviosios katalizinės redukcijos (angl. SCR) sistemas, šio krautuvo variklis atitinka „Tier 4 Final“ IV etapo reikalavimus. Be to, ši savybė padeda užtikrinti ekonomiškesnį degalų naudojimą. Pasirenkami krautuvo pečių stabdikliai užtikrina, kad operatoriai galės nustatyti krautuvo peties aukščio ribas bei sugrąžinti kasimo ir paviršiaus kopijavimo funkcijas. Dėl šių priežasčių šis ratinis krautuvas pasižymi dar didesniu saugumu ir produktyvumu. Naujoviška elektroninė valdymo sistema gali laipsniškai atjungti sankabą ir tokiu būdu užtikrinti efektyvų ir produktyvų krautuvo valdymą. Naudojant šią funkciją, traukos jėga, nukreipiant maksimalią galią į hidraulinę krautuvo sistemą, valdoma per transmisiją ir tokiu būdu sumažinama darbinių stabdžių dėvėjimosi rizika bei degalų sąnaudos
      • Siekdami užtikrinti dar geresnį matomumą, naujajame JCB 437 ratiniame krautuve galinio matymo veidrodėlius įrengėme „A“ formos strypų priekyje. Vidiniai veidrodėliai, šildomi išoriniai veidrodėliai ir gaubto veidrodėliai užtikrina nepriekaištingą įvairiapusį jūsų ratinio krautuvo matomumą. Įlipimui į krautuvo kabiną skirti laipteliai yra nuožulnūs ir turi vienodus tarpus, o naudojami kartu su tinkamai išdėstytomis rankenomis, visada užtikrina tritaškį kontaktą. Specialus, atskirai įsigyjamas, neslidus tiltelis ir papildoma rankena leidžia saugiai judėti aplink mašiną. JCB 437 durų vyriai pritvirtinti prie „A“ formos strypų. Šis nedidelis pasikeitimas padėjo užtikrinti kur kas paprastesnį įlipimą per didesnę ir platesnę durų angą. Be to, galėsite kur kas saugiau pasiekti galinę krautuvo dalį. Visapusiškai buferį uždengiančios sklendės specialiai sukurtos taip, kad užtikrintų minimalų, nuo naudojamų padangų nepriklausantį, priekinės dalies užteršimą. Ši funkcija dar labiau padidina saugumą ir sumažina ant jūsų ratinio krautuvo besikaupiančių nešvarumų kiekį. Variklyje įrengtas dyzelino kietųjų dalelių filtras gali padidinti gaisro riziką, nes regeneracijos režimu temperatūra pakyla itin aukštai. Naujajame 437 dyzelino kietųjų dalelių filtrai nenaudojami, todėl jums nereikia dėl jų sukti galvos. Kabinoje yra įrengta izoliuojanti sistema, ji atitinka ROPS (apsaugos nuo apsivertimo) ir FOPS (apsaugos nuo krintančių objektų) sistemoms keliamus standartus, be to, yra apsaugota nuo dulkių. Be to, norėdami galite įsigyti gryno oro arba anglies filtrus.

Panašios prekės

Krautuvas frontalinis  403, JCBKrautuvas frontalinis  406, JCBKrautuvas frontalinis 407, JCBKrautuvas frontalinis  409, JCBKrautuvas frontalinis  411, JCBKrautuvas frontalinis  413, JCBKrautuvas frontalinis  419, JCBKrautuvas frontalinis  427HT, JCBKrautuvas frontalinis  437, JCBKrautuvas frontalinis  435S, JCBKrautuvas frontalinis  457HT, JCB
ModelisKrautuvas frontalinis 403, JCBKrautuvas frontalinis 406, JCBKrautuvas frontalinis 407, JCBKrautuvas frontalinis 409, JCBKrautuvas frontalinis 411, JCBKrautuvas frontalinis 413, JCBKrautuvas frontalinis 419, JCBKrautuvas frontalinis 427HT, JCBKrautuvas frontalinis 437, JCBKrautuvas frontalinis 435S, JCBKrautuvas frontalinis 457HT, JCB
Prekės kodas403&JCB406&JCB407&JCB409&JCB411&JCB413&JCB419&JCB427&JCB437&JCB435S&JCB457&JCB
Variklio galia26 kW36.4 kW48 kW54.5 kW81.3 kW108.3 kW129 kW133 kW136 kW172 kW193 kW
Mašinos svoris2850 kg4873 kg5063 kg5926 kg8784 kg9053 kg10613 kg13381 kg14797 kg14055 kg20534 kg
Važiavimo greitis30 km/h20 km/h35 km/h40 km/h50 km/h50 km/h50 km/h40,0 km/h39,72 km/h52,3 km/h40,5 km/h
Maksimalus kaušo nagų aukštis nuo pagrindo2882 mm3120 mm3120 mm3340 mm3569 mm3579 mm3700 mm3876 mm4021 mm3958 mm4307 mm
Kėlimo svoris maksimaliai susuktam vairui1219 kg3191 kg3265 kg3584 kg5091 kg5153 kg6695 kg8337 kg8495 kg8166 kg12504 kg
 
 
 
 
 
 
 
Ar žinote, kad iš 100 klientų 92 rekomenduotų Stokker draugams ir pažįstamiems
Ära vajuta
Prisijunk prie StokkerPRO
El. paštas
Socialiniai tinklai
Nežinote slaptažodžio arba norite jį keisti?
Dar nePrisijunk prie StokkerPRO.
Summer+sale+2019+pop+up