- Patvirtinta važiuokle su iki galo suvirinta „X“ remine konstrukcija
- Dvigubos oda aptrauktos durys su naujais dengtais vyriais
- 3 etapo, „Tier 4 Final compliant JCB EcoMax“ variklis
- Nedidelis 67 dB (A) triukšmas kabinoje
- Erdvi „JCB CommandPlus“ kabina
- Naujausios kartos japoniška hidraulika
- „Start-stop“ mygtukas, skirtas lengvam variklio paleidimui
- 15 200 kgf kaušo plešimo galia
- EPD patobulinta antikorozine danga
PRISTATOME PIRMAJI IŠ NAUJOSIOS „X“ SERIJOS. Musu vizija nuo pat pradžiu buvo suprojektuoti ir sukonstruoti pati pažangiausia 20 tonu vikšrini ekskavatoriu. Tiesa sakant, pati geriausia, koks tik yra buves. Klausydamiesi klientu poreikiu, musu inžinieriai nepaliaujamai galvojo apie šio pasaulines klases ekskavatoriaus detales. Naudojant kokybiškas automobiliu pramones medžiagas ir patvirtintas sudedamasias dalis, musu dizainas yra tvirtas ir rafinuotas. Rezultatas – mašina, i kuria reikia žiureti rimtai. Mašina, kuria galima pasitiketi.

Variklio galia
129 kW
Mašinos svoris
23461 kg
Maksimalus siekis
9859 mm
Maksimalus kasimo gylis
6694 mm
Mes pasitelkėme ergonominį dizainą, kokybiškas automobilių pramonėje naudojamas medžiagas ir inžinerinį meistriškumą, kad suteiktume išskirtinį komfortą. Dėl komfortiško važiavimo ir mažo triukšmo galime konkuruoti su geriausiais versle, to pakanka net reikliausiam mašinistui suteikti daug laimės. Erdvioje „JCB CommandPlus“ kabinoje kokybiškai įpurškimu išlietu vidumi yra pirmaujanti rinkoje „Grammer“ sėdynė su plačiais reguliuojamais porankiais ir 145° kampu atlošiama sėdyne. Kabinos izoliacija, patobulinta naudojant naujausius aptaisus su dvigubais viskozės posluoksniais, sumažina vibraciją ir triukšmą kabinoje, padeda užtikrinti mažą 67 dB (A) triukšmą jos viduje. Galinga nauja ŠVOK sistema su 11 nukreiptų ventiliacijos angų užtikrina optimalias eksploatacines funkcijas karštyje ir šaltyje, o vėsinimo (šildymo) dėžė yra standartinė.