- „Tier 4“ IV etapo reikalavimai tenkinami nenaudojant dyzelino kietuju daleliu filtro
- Naujoviškas automatinis viengubas gaubtas
- 16 % mažesnes degalu sanaudos (lyginant su kitais naudojamais modeliais)
- Naujoji JCB „CommandPlus“ kabina
- Naujasis MTU 7,7 litru talpos 193 kW (258 AG) variklis
Visiškai naujas JCB 457 pasižymi ispudinga konstrukcija, matomumu, galia, greiciu, tvirtumu, efektyvumu ir kokybiškumu. Jame yra irengtas galingas naujasis MTU dyzelinis variklis, kuris atitinka „Tier 4“ IV etapo emisijai taikomus reikalavimus net ir nenaudodamas brangaus ir neefektyvaus dyzelino kietuju daleliu filtro. Naujoji JCB „CommandPlus“ kabina užtikrina nepriekaištinga operatoriaus patoguma ir produktyvuma. Neprilygstamas matomumas, valdoma operatoriaus sedynes padetis ir prie sedynes pritvirtinti valdikliai suteikia jums galimybe megautis visiška kontrole. Moderni konstrukcija ir viengubas automatiškai atidaromas gaubtas užtikrina paprastesne, patogiai stovint ant žemes atliekama, technine apžiura. Pritaikytos paslaugu pakuotes ir pati geriausia atstovu pagalba suteikia krautuvui dar didesni universaluma. Tai mašina, suprojektuota ir sukurta taip, kad atitiktu visus jusu ratiniam krautuvui taikomus reikalavimus.

Variklio galia
193 kW
Mašinos svoris
20534 kg
Važiavimo greitis
40,5 km/h
Maksimalus kaušo nagu aukštis nuo pagrindo
4307 mm
Kelimo svoris maksimaliai susuktam vairui
12504 kg
Svoris:20 152 kg
kėlimo su šakėmis aukštis: 4 154 mm
kėlimo tiesiai jėga: 15 925 kg
kėlimo jėga esant pilnai susuktam: 13 438 kg
variklis: su turbina 6 cilindrų Cummins dyzelinis variklis, 210 (282) kW (HP) Tier 5
hidraulika: elektra valdomas kintamo kampo stūmoklinis siurblys 220 bar ir 2x153 l/min
pavarų dėžė: ZF automatinė pavarų dėžė: 5 pavaros į priekį (max 38,7 km/h) ir 3 atgal
ašys:ZX su atviro tipo diferencialu
krautuvas: Standard Lift su 4 cilindrais ygiagretus kėlimas, servo valdymas
Standartinė įranga
(su hidrauliniu automatiniu aušinimo sparnuotės reversu
elektros sistema 24v, aukšto slėgio plovimas ir atsparumas dulkėms IP 67
padangos JCB EARTHMOVER GPR 23.5R25: L3 RADIAL
Su automatiniu įjungimu priekinio kaušo amortizatorius (SRS)
Hidraulinis greitas sujungimas (Volvo tipas)
2 hidraulikos išvestys ant krovimo įrenginio, valdymas joystick pagalba
Centrinis tepimo įrenginys
Dugno apsaugos
Šildomi išoriniai veidrodėliai
LED važiavimo gatve žibintai priekyje ir gale, darbinis apšvietimas, geltonas signalinis švyturėlis, garsinis atbulinės eigos signalas,
LiveLink JCB stebėjimo įrenginys
Kabina:
(High Spec Cab) šildymas,
tamsinti stiklai FOPS/ROPS (apsaugo nuo apvirtimo ir užkritimo)
kabinoje 12v išvestis
galinio vaizdo ekranas su papildomu informaciniu ekranu
šildoma pneumatinė sėdynė
atskirai esantys rodikliai (temperatūra, pakrovimo žibintai...)
Klimato kontrolės sistema
Netruksite pastebėti, kad pakeitėme naujojo JCB 457 apsaugos nuo apsivertimo sistemos (angl. ROPS) konstrukciją, kurią kurdami galėjome perkelti „A“ formos strypus taip, kad jie būtų lygiagrečiai su kabinos galu, ir tokiu būdu užtikrinti daugiau vietos bei įrengti panoraminį priekinį langą. Dabar yra dar paprasčiau valdyti krautuvą, nes visi valdikliai yra pritvirtinti prie sėdynės ir juda kartu su amortizacine sėdynės sistema. Kad būtų lengviau pasiekti, visi jungikliai ir papildomi valdikliai yra įrengti ant dešiniojo „A“ formos strypo. Čia taip pat yra įrengti du spalvoti naršymui per 457 mašinos valdymo meniu skirti skystųjų kristalų ekranai, iš kurių vienas gali būti naudojamas galinio vaizdo kameros vaizdui atvaizduoti. Naudojant intuityvų, atskirai įsigyjamą, rotacinį valdiklį lengva naudotis šia paprasta, specialia meniu sąsaja. Parinkite jūsų ratinio krautuvo operatoriams tinkamiausią valdymo sistemą: galite rinktis visapusišką elektrohidraulinę vienasvirtę vairalazdę arba daugiasvirtę sistemą. Triukšmo lygis kabinoje dabar tesiekia tik 68 dB (A). Visiškai nauja oro vėdinimo sistema apima devynias nuo rasojimo apsaugančias ir šešias operatoriui skirtas angas, kurios padeda išlaikyti nuolatinį tinkamą matomumą ir operatoriaus patogumą. Be to, veikdama ši sistema kelia kur kas mažesnį triukšmą. Atlikę išsamius operatoriaus ergonomiką apimančius tyrimus, sukūrėme specialiai 457 ratiniams krautuvams pritaikytą„Command Driving Position“ sistemą, kuri pasižymi pačia optimaliausia valdymo schema ir gali būti pritaikoma skirtingoms vairuotojo figūroms ir dydžiams.